کد خبر: ۹۶۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۳۸
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته گام‌های خوبی در حوزه عمران و آبادانی استان هرمزگان برداشته است، تاکید کرد: ۱۰۳۴ طرح به ارزش ۱۰۵ همت (هزار میلیارد تومان) در هرمزگان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  بولتن نیوز، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در دیدار با مجمع نمایندگان استان هرمزگان، تصریح کرد: پروژه‌های متعدد عمرانی و اقتصادی استان هرمزگان در حوزه‌های مختلف بنادر، راه و جاده، مسکن، نفت و انرژی، کشاورزی و مدارس در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات دولت سیزدهم در عمران و آبادانی هرمزگان از سوی نمایندگان استان هرمزگان، دغدغه‌ها و نیازهای مردم مناطق مختلف این استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

بهره برداری از 1034 طرح و پروژه به ارزش 105 همت در هرمزگان

بهره برداری از 1034 طرح و پروژه به ارزش 105 همت در هرمزگان

بهره برداری از 1034 طرح و پروژه به ارزش 105 همت در هرمزگان

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: