کد خبر: ۹۶۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۹۶
هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۰۲۵ دلار و ۹۹ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۰۲۵ دلار و ۲۰ سنت رسید.

قیمت طلا پرواز کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۰۲۵ دلار و ۹۹ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۰۲۵ دلار و ۲۰ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز، دوشنبه (۲۹ ژانویه) افزایش یافت زیرا تشدید تنش‌ها در خاورمیانه باعث خرید امن شد، در حالی که معامله‌گران منتظر اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات‌متحده برای چشم‌انداز نرخ بهره بودند.

هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۰۲۵ دلار و ۹۹ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۰۲۵ دلار و ۲۰ سنت رسید.

تیم واتر، تحلیلگر ارشد بازار در KCM Trade گفت که هنوز به اندازه کافی بی ثباتی در خاورمیانه وجود دارد تا سرمایه‌گذاران به طلا به عنوان بخشی از یک بازی امن توجه کنند. سرمایه‌گذاران نسبت به افزایش خطرات ژئوپلیتیکی پس از کشته‌شدن سه نظامی آمریکایی در نزدیکی مرز سوریه، نگران هستند.

قیمت‌های ایالات‌متحده در ماه دسامبر نسبتاً افزایش یافت و رشد سالانه تورم را برای سومین ماه متوالی زیر ۳ درصد نگه داشت که می‌تواند به فدرال رزرو اجازه دهد تا کاهش نرخ بهره را در سال جاری آغاز کند.

مجموعه دیگری از داده‌ها در هفته گذشته نشان داد که اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه چهارم سریعتر از حد انتظار رشد کرده است زیرا فشارهای تورمی در بحبوحه مخارج مصرف کننده قوی کاهش یافته است و نشان می‌دهد که اقتصاد سال ۲۰۲۴ را با قدرت شروع کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت طلای چین هفته گذشته افزایش یافت. در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۲.۹۱ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱۱.۰۹ دلار رسید، پالادیوم نیز با ۰.۲ درصد کاهش به ۹۵۳.۸۵ دلار رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: