کد خبر: ۹۶۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۸۸
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر تثبیت و کاهش نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن میزان اقساط تا دوسال ۵ میلیون و۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییاتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، هادی عباسی گفت: در صندوق توسعه ملی بین بانک مسکن و صندوق توسعه ملی مسکن قرارداد سپرده گذاری ۲ میلیارد دلار منعقد شد و این اقدام گام بلندی برای تثبیت کاهش نرخ سود از ۲۳ به ۱۸ درصد بود .

وی به باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: گام بعدی در بخش بهبود وضعیت متقاضیان نهضت ملی مسکن پلکانی کردن اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن بود به گونه ای که طبق مصوبه بانک مرکزی کسانی که مایل هستند به صورت پلکانی اقساط خود را پرداخت کنند شرایط شرایط خاصی برای آنها طراحی شد به گونه ای که در دو سال اول قسط این تسهیلات پنج میلیون و ۹۰۰هزار تومان باشد و از سال سوم قسط ها افزایش پیدا کند.

عباسی بیان کرد : در حال حاضر پرداخت هزینه ها به گونه ای است که کارگرانی که نهضت ملی مسکن را دریافت می‌کنند بتوانند اقساط آن را پرداخت کنند و این گام بسیار بزرگی بود که در سیستم بانکی انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: