کد خبر: ۹۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۱
بی وای دی می‌تواند دو شاسی بلند مهم خود، یعنی یانگ وانگ U۸ و Fang Cheng Bao ۵ را به عنوان رقیبانی برای لندروور دیفندر و مرسدس بنز G کلاس در اروپا عرضه کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلینف امیرمسعود عابدین: در جریان یک رویداد مطبوعاتی اخیر که در شنژن چین برگزار شد، مدیران BYD گفتند که می‌توانند هر دو مدل یانگ وانگ U۸ و Fang Cheng Bao ۵ را به اروپا صادر کنند. این دو مدل به پنج خودروی دیگر BYD که در حال حاضر در اروپا به فروش می‌رسند، یعنی سیل، دلفین، تانگ، هان و Atto۳ می‌پیوندند.

صادرات قدرتمندترین خودروهای چینی به اروپا/ وقتی رویای رقابت با مرسدس بنز و لندروور محقق می‌شود/عکس

یانگ وانگ U۸ از زمان عرضه خود بیشترین سر و صدا را در بین این دو شاسی بلند ایجاد کرده است. این خودرو از موتورهای الکتریکی نیرو می‌گیرد که با هم ترکیب شده و قدرت شگفت انگیزی برابر با ۱۱۸۴ اسب بخار تولید می‌کنند. این خودرو همچنین دارای یک موتور ۲.۰ لیتری توربو شارژ است که به عنوان افزایش دهنده برد عمل می‌کند و برای بسته باتری ۴۹.۰۵ کیلووات ساعتی برق تولید می‌کند.
U۸ همچنین مملو از ویژگی‌های جالبی مانند قابلیت شناور شدن و عبور از آب و همچنین قادر به انجام چرخش دَوَرانی روی آسفالت و شن است. این خودرو همچنین به‌عنوان لوکس‌ترین مدل این برند، با قیمتی معادل ۱۴۰ هزار یورو در چین به فروش می‌رسد.

صادرات قدرتمندترین خودروهای چینی به اروپا/ وقتی رویای رقابت با مرسدس بنز و لندروور محقق می‌شود/عکس

سخنگوی BYD در صحبت با Auto News گفت که هر دو برند یانگ وانگ و Fang Cheng Bao احتمالاً در اروپا تغییر برند خواهند داشت. این شرکت همچنین تایید کرد که برند دیگر این شرکت یعنی دنزا هم در سه ماهه چهارم سال جاری در اروپا عرضه خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: