کد خبر: ۹۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۵۰
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت با گاز ۲۱ مسافر در یک هتل آپارتمان در مشهد خبر داد.

مسمومیت ۲۱ مسافر در یک هتل آپارتمان در مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت با گاز ۲۱ مسافر در یک هتل آپارتمان در مشهد خبر داد.

محمد علیشاهی اظهار کرد: در این حادثه برای ۱۴ نفر در محل درمان سرپایی انجام شده و ۷ نفر به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه زمان تماس با اورژانس در رابطه با این حادثه ساعت ۴:۱۰ بامداد بوده است، ادامه داد: تعداد آمبولانس اعزامی به محل نیز چهار دستگاه بوده است.

میثم رضایی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد نیز بیان کرد: از قسمت زیرزمین و تاسیسات این هتل آپارتمان نشت گاز رخ داده و به سایر طبقات سرایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه امروز صبح حدود ساعت ۴ صبح در هتل آپارتمان در خیابانی امام رضا(ع) رخ داده، در خصوص اینکه این هتل آپارتمان تاییدیه آتش نشانی داشته یا خیر گفت: این موضوع در حال بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: