کد خبر: ۹۶۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه ناگوار سقوط بار میلگرد و فوت یک جوان ۴۰ ساله در خاتون‌آباد اصفهان خبر داد.

سرنوشت تلخ جوان ۴۰ سالهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه ناگوار سقوط بار میلگرد و فوت یک جوان ۴۰ ساله در خاتون‌آباد اصفهان خبر داد.

محمد شریعتی روز یکشنبه افزود: روز گذشته در ساعت ۱۷:۰۳ حادثه‌ای مبنی بر پاره شدن کابل جرثقیل کارگاهی و سقوط بار میلگرد گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در محل ۶ راه ابتدای روستای خاتون آباد بود که بلافاصله اکیپ امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگو و رییس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با پیکر این جوان ۴۰ ساله مواجه شدند.

وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که در کارگاه‌های صنعتی رعایت و اجرای موارد ایمنی دقت شود و هرگز افراد از نقاط ناایمن مانند محوطه بار جرثقیل‌ها عبور و مرور نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: