کد خبر: ۹۶۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۸۹
یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل جلسه‌ای فوق‌العاده به منظور بررسی دقیق ابعاد حادثه ۱۳‌دی‌ماه در کرمان شد.

پورابراهیمی: جلسه‌ فوق‌العاده برای بررسی حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان تشکیل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واقعه‌ای که در سیزدهم دی‌ماه و در چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی در کرمان رخ داد دل همه مومنان، مسلمانان و آزادی‌خواهان را جریحه‌دار کرد. با آرزوی علو درجات برای شهیدان برای مجروحان این حادثه تروریستی از درگاه الهی درخواست شفای عاجل را داریم و به خانواده‌های داغدیده تسلیت گفته و برای آنها از درگاه الهی صبر مسئلت داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در چند روز اخیر در منزل تعدادی از خانواده‌های شهدا حضور پیدا کردم والله قسم می‌خورم که همه این خانواده‌ها با تمام قوا اعلام می‌کردند که در مسیر رهبری و ولایت هستند و پا در مسیر شهدا می‌گذارند. ما افتخار می‌کنیم که چنین ملتی داریم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده روز گذشته نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال و خواهش کردم که هرچه سریع‌تر جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان، اعضای کمیسیون امنیت ملی، وزیران کشور و اطلاعات و شخص رئیس مجلس تشکیل شود و ابعاد این حادثه دردناک که همه ما کرمانی‌ها را داغدار کرده است به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر اشکالی وجود داشته است کاملا روشن شود اگر در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری باید کاری برای استان کرمان صورت گیرد انجام شود و اگر قصور یا کوتاهی انجام شده به آن رسیدگی شود. ما درخواست داریم که این جلسه ویژه برای بررسی ابعاد مختلف حادثه سیزدهم دی‌ماه کرمان سریع‌تر تشکیل شود.

پورابراهیمی اضافه کرد: خانواده‌ای در این حادثه هشت شهید داد. زمانی که بنده با پدر خانواده صحبت کردم فرمود همه خانواده من شهید شدند و فقط پسرم در بیمارستان است. بنده از رئیس بیمارستان کرمان درخواست کردم که هرکاری می‌تواند انجام دهد. متاسفانه شب گذشته فرزند ایشان نیز به شهادت رسید.

نماینده کرمان گفت: انتظار می‌رود همان طوری که رهبر انقلاب تاکید کردند انتقام سختی توسط نیروهای ما از آمران و عاملان این جنایت گرفته شود. درخواست ما از رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور بررسی ابعاد مختلف این حادثه می‌باشد. از همکارانم در کمیسیون امنیت ملی که دو روز در کرمان حضور یافتند و بازدید میدانی دقیقی انجام دادند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: