کد خبر: ۹۶۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۹۲
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه امسال هنداونه انباری نداریم و این محصول به صورت تازه خوری به دست مصرف کننده می‌رسد کف قیمت هر کیوگرم هندوانه را ۱۰ هزار تومان و انبار را ۲۰ هزار تومان به صورت عمده اعلام کرد.

قیمت میوه شب یلدا در تهران اعلام شد ؛ انار و هندوانه چند؟ / امسال هنداونه انباری نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری‌آنلاین :رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه امسال هنداونه انباری نداریم و این محصول به صورت تازه خوری به دست مصرف کننده می‌رسد کف قیمت هر کیوگرم هندوانه را ۱۰ هزار تومان و انبار را ۲۰ هزار تومان به صورت عمده اعلام کرد.

اسدالله کارگر با بیان اینکه میوه‌های مورد نیاز برای استفاده در شب یلدا به اندازه کافی تأمین است و مشکلی بابت عرضه یا کمبود این محصول وجود ندارد، اظهار کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته هندوانه مورد استفاده در شب یلدا دیگر به صورت انباری نبوده و به صورت تازه رس در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و مردم دیگر با محصول کهنه مواجه نخواهند بود.

وی ادامه داد: بر اساس کشف قیمت صورت گرفته قیمت هر کیلوگرم هندوانه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به صورت عمده در کف قیمت ۱۰ هزار تومان، متوسط ۱۵ هزار تومان و سقف قیمت ۲۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: کف قیمت هر کیلوگرم انار ساوه نیز به صورت عمده ۱۰ هزار تومان، به طور متوسط ۳۰ هزار تومان و سقف قیمت (محصول لوکس) ۵۰ هزار تومان است.


قیمت میوه شب یلدا در تهران اعلام شد ؛ انار و هندوانه چند؟ / امسال هنداونه انباری نداریم

کارگر گفت: کف قیمت انبار شیراز نیز ۲۰ هزار تومان و به طور متوسط ۳۰ هزار تومان و میوه لوکس ۵۵ هزار تومان در میدان مرکزی به صورت عمده به فروش می‌رسد.

وی اظهار کرد: قیمت سایر میوه نیز بر اساس قیمت کشف شده در میدان مرکزی میوه و تره بار به فروش می‌رسد که به ویژه مرکبات با قیمت‌های پایینی دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: خرده فروشان سطح شهر می‌توانند به قیمت‌های یاد شده حداکثر ۳۰ درصد اضافه کنند و آن را به دست مصرف کنندگان برسانند.

وی افزود: با توجه به وجود ضایعات بالای محصولات در صف فروشندگان میوه، سود واقعی خرده فروشان در شهر تهران حدود ۹ درصد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: