کد خبر: ۹۶۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۷
شرکت داروسازی زهراوی موفق شد رکوردهای تولید و فروش ماهیانه شرکت را جابجا کند.
رکورد تولید و فروش محصولات زهراوی شکسته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تیپیکو،  شرکت داروسازی زهراوی به عنوان یکی از  بزرگترین تولید کنندگان داروهای پیوند اعضاء و ام اس کشور با تولید 1410 میلیارد ریال و فروش 1200 میلیارد ریال در آبان ماه سال جاری، موفق شد رکوردهای تولید و فروش ماهیانه شرکت را جابجا کند.
دکتر کیافر مدیر عامل شرکت زهراوی برخی از دستاوردهای فروش و تولید 8 ماهه نخست 1402، نسبت به مدت مشابه سال گذشته را اینگونه برشمارد:
افزایش 31% تولید عددی محصولات ، نسبت به مدت مشابه
افزایش 12% کل فروش ریالی، نسبت به مدت مشابه
افزایش 134% ریالی تولید کارمزدی، نسبت به مدت مشابه
اخذ 8 پروانه محصول جدید
اخذ یک پروانه محصول برای اولین بار در کشور
 
دکتر کیافر گفت: تولید محصول به ارزش 1410 میلیارد ریال و فروش به ارزش 1200 میلیارد ریال اتفاق مبارکی است که به همت همه ی همکاران زهراوی رقم خورده است و از آن به عنوان ((جهاد)) یاد کرد و افزود این روند رشد تا پایان سال جاری، شرایط بهتری را برای این شرکت تخصصی ساز بورسی رقم خواهد زد.
 
شرکت داروسازی زهراوی یکی از شرکت های تابعه هلدینگ دارویی تامین(تیپیکو)در سال 1365 در شهر تبریز تاسیس گردید.
این شرکت در راه دستیابی به ارمغان سلامت – طول عمر و شادابی و با هدف تامین نیازهای دارویی کشور در بالاترین کیفیت و نیز گشودن بازارهای صادراتی با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در خطوط تولید و فرمولاسیون محصولات و نیز کنترل فرایندهای تولید مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، هم اکنون جزو پنج شرکت مهم داروسازی کشور قرارداشته و پیشگام در تولید کپسول های نرم ، داروهای مورد استفاده در پیوند اعضا،دیالیز ،فراورده های بیوتکنولوژی و بالاخره سرنگ آماده تزریق کوپامر برای بیماران MS می باشد.
فراورده های دارویی این شرکت در دوزهای مختلف در اشکال کپسول نرم ،قرص،آمپول،کپسول سخت ژلاتینی و سرنگ آماده تزریق است و هم اکنون بيش از 100 محصول مطابق با اصول GMP تولید و به بازار عرضه گردیده تا پاسخگوی نیازهای داخلی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: