کد خبر: ۹۶۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۶
رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌ها و مواد پروتئینی تهران گفت: تن ماهی از ابتدای سال تاکنون سه مرتبه گران شده و الآن به ۹۹هزار تومان رسیده است.

افزایش ۳باره قیمت تن ماهی از ابتدای سال/ هر قوطی ۹۹هزار تومان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم :رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌ها و مواد پروتئینی تهران گفت: تن ماهی از ابتدای سال تاکنون سه مرتبه گران شده و الآن به ۹۹هزار تومان رسیده است.

داود فکوری رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌ها و مواد پروتئینی تهران گفت: امسال ما در طیفی از کالاها افزایش قیمت را داشتیم به‌عنوان مثال تن ماهی از ابتدای سال تاکنون سه مرتبه گران شده و از ۳۵ هزار تا ۷۵ هزار تومان افزایش قیمت داشته و الآن هم به ۹۹ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: لبنیات هم یکی دو مرتبه افزایش قیمت داشته است. قوطی ۹۰۰گرمی رب‌گوجه‌فرنگی طی چند هفته گذشته افزایش قیمت داشته و نوشابه‌های ۱.۵لیتری که تا چهار ماه قبل با قیمت ۱۵۸۰۰ تومان فروخته می‌شدند نیز الآن با قیمت ۲۹۹۰۰ تومان عرضه می‌شوند.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌ها و مواد پروتئینی تهران با بیان اینکه قیمت نوشابه قوطی از ۱۵ هزار تومان به ۱۹ هزار تومان افزایش پیدا کرده است گفت: افزایش قیمت لبنیات خیلی ملایم و در حد ۵۰۰ تا یک‌هزار تومان بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: