کد خبر: ۹۶۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۶۶
عبدالله توکلی، در بازدید از شرکت بهمن دیزل گفت:«گروه بهمن با توجه به رشدی که در شاخص‌های تولیدی دارد، جایگاه ویژه‌ای در این صنعت به‌دست آورده‌ است.»

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت: گروه بهمن جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودرو داردبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین : عبدالله توکلی، مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت، روز ششم آذر 1402 از شرکت بهمن دیزل بازدید کرد، او در حاشیه این بازدید گفت: «ورود خودروهای تجاری دست‌دوم، مسائل مختلفی را برای کشور ایجاد می‌کند و بعضا در بحث خدمات پس از فروش ارزبری زیادی خواهند داشت.»

وی در همین رابطه اضافه کرد:«تجربه سال گذشته از واردات‌های تجاری‌ دست‌دوم مطلوب نبوده و در مواردی خودروی کارکرده وارداتی، چندبرابر خودروهای داخلی به بازار عرضه شدند اما تصمیم به واردات خودروهای تجاری دست دوم شر لازمی بود تا پاسخی سریع و فوری برای نیازهای بازار تامین شود.»

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت در ادامه بر ضرورت تنوع محصولات سازندگان خودروهای تجاری تاکید کرد و گفت:«باید بتوانیم محصولاتی رقابت‌پذیر تولید کنیم تا مصرف‌کننده حق انتخاب داشته باشد ولی کیفیت محصولات به گونه‌ای باشد که مصرف‌کننده در نهایت محصولات داخلی را ترجیح دهد. این رقابت‌پذیری نتیجه اقدامات آگاهانه سیاستگذاران است و ما باید بتوانیم ابتکار عمل را در رقابت‌پذیر کردن بازار خودروهای تجاری در دست بگیریم.»

توکلی در بخش دیگری از گفت‌و گوی خود بر ضرورت دستیابی به مقیاس‌های بزرگ تولید خودروهای تجاری تاکید کرد و گفت:«نیازمند یک افزایی بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه خودروهای تجاری هستیم؛ با این همکاری، باید بتوانیم خودروهای تجاری را در مقیاس اقتصادی تولید کنیم.»

وی در ادامه یادآور شد: «در حوزه خودروهای تجاری، ضروری است سبد محصولات متنوع باشد.»

بهمن دیزل از جمله خودروسازان حوزه تجاری است که سبد متنوعی از محصولات را دارد و فورس6 تن، 8.5 تن و 12تن را تولید می‌کند. بهمن دیزل با معرفی کامیون 19 تن امپاور BD300 خلاء و نقص بازار در این رده باری را جبران کرد. این شرکت همچنین در رده خودروهای کشنده 44 تن، امپاور BD500 را عرضه می‌کند. از دیگر محصولات بهمن دیزل تولید مینی‌بوس‌های شهری پگاسوس است.

کشنده بایک X9 با 560 اسب بخار قدرت تازه‌ترین محصول بهمن دیزل است که به زودی وارد بازار می‌شود. این کشنده در سال 2023 خودروی تجاری برتر کشور چین ارزیابی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: