کد خبر: ۹۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۳
وزیر کار در واکنش به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان کفت: اگر منبعی را در این زمینه پیش‌بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

سخنان جنجالی وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان/ افزایش حقوق چه شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان گفت: باید منابع آن را هم مشخص کنید.

وی افزود: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که اگر منبعی را در این زمینه پیش‌بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

مرتضوی با رد "مطالبات صندوق‌ها" به عنوان منبع پیش‌بینی شده در این زمینه گفت: مطالبات صندوق‌ها بابت هزینه‌هایی است که انجام شده است و اساسا امکان اجرایی ندارد. از سوی دیگر ما اینقدر طلب از دولت نداریم.

وی در پایان گفت: چنانچه مجلس منابع این طرح را پیش‌بینی کرده باشد قطعا اجرا می‌کنیم اما گر منابعی در این خصوص پیش‌بینی نکرده باشد قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.
بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: