کد خبر: ۹۶۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۱۱۳
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: بنا بر مصوبه جدید، برخی از مشترکین چنان‌چه بین ۱۰ تا ۳۵ درصد و در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه نسبت به دوره مشابه در سال قبل صرفه‌جویی کنند، نه تنها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند.

چه کسانی قبض گاز رایگان دریافت می‌کنند؟به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: به‌منظور تشویق مشترکان گاز در فصل سرد امسال، تدابیری برای دریافت قبض گاز رایگان برای مشترکانی که نسبت به سال گذشته صرفه‌جویی در مصرف داشته باشند، دیده شده است.

بر اساس مصوبه خردادماه هیئت وزیران، تغییراتی در نحوه محاسبه تعرفه گاز بخش خانگی در سال جاری اعمال شد. بر اساس این مصوبه، تعرفه گاز نسبت به تعرفه سال گذشته تفاوتی ندارد، اما پلکان‌های مصرفی به جای ۷۵ مترمکعب، ۱۰۰ مترمکعبی دسته‌بندی می‌شود.

همچنین به‌منظور تشویق مشترکان گاز در فصل سرد امسال، تدابیری برای دریافت قبض گاز رایگان برای مشترکانی که نسبت به سال گذشته صرفه‌جویی در مصرف داشته باشند، دیده شده است

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این خصوص گفت: بنا بر مصوبه جدید، برخی از مشترکین چنان‌چه بین ۱۰ تا ۳۵ درصد و در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه نسبت به دوره مشابه در سال قبل صرفه‌جویی کنند، نه تنها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: