کد خبر: ۹۶۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۸۱
رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کشومان به سمینار ویژه کاپلو دعوت شدند.

دعوت ویژه از تاج و قلعه نویی برای شرکت در سمینار ویژه فابیو کاپلوبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نخستین سمینار بین المللی دانش افزایی فوتبال با حضور فابیو کاپلو مربی سرشناس دنیای فوتبال، روزهای دوم و سوم آذر به میزبانی باشگاه رکوردکلاب جمهوری آذربایجان و موسسه سبزافرنگ فیلم در شهر باکو برگزار می‌شود.

فابیو کاپلو ، سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و باشگاه‌های میلان و رئال مادرید در این سمینار ۲ روزه، به تدریس آخرین متد نوین فوتبال نوین خواهد پرداخت.

در این سمینار که با حضور مربیان برتر فوتبال از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد، جمعی از مربیان و ستارگان فوتبال ایران هم حضور خواهند داشت.

قرار است به دعوت فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور یابند.

در این سمینار 2روزه، فابیو کاپلو در جلسه ای متفاوت به سوالات شرکت کنندگان حاضر مراسم، پاسخ خواهد داد.

کنفرانس خبری فابیو کاپلو، دیدار دوستانه مینی فوتبال با ستارگان فوتبال حاضر در این سمینار و بازدید از امکانات فوتبال باشگاه‌های کشور آذربایجان، از بخش‌های دیگر این مراسم خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: