کد خبر: ۹۶۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۰
بررسی روند بازار در روز اول هفته‌جاری، از تغییر مسیر بازار طلا و سکه حکایت دارد؛ به طوری که طلا با آرایش صعودی، به کانال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ورود کرد.

بازار سکه آرایش صعودی گرفت/ طلا کانال عوض کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، افزایش شدید قیمت طلا در بازار جهانی، طی ۲۴ ساعت گذشته بازار طلا و سکه را تکان داد؛ به طوری که در ساعات ابتدایی روز شاهد بودیم که حتی سکه امامی یک کانال بالا رفت و در کانال ۳۰ میلیون تومان قرار گرفت، اما در میانه روز قیمت‌ها کمی تعدیل شد و دوباره سکه به کانال ۲۹ میلیون تومان برگشت.

قیمت‌ها در بازار طلا نیز صعودی بود، به طوری که طلا با ورود به کانال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، افزایش ۵۳ هزار تومانی را ثبت کرد.

کارشناسان اعتقاد دارند که دو عامل افزایش شدید قیمت طلا در بازار جهانی و شکستن مرز ۲ هزار دلار و نیز رشد قیمت دلار را در افزایش قیمت طلا و سکه دخیل می‌دانند.

بر همین اساس، در آخرین معاملات دیروز سکه امامی با ۴۸۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۲۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه با ۲۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۶ میلیون تومان رسید.

در این میان، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار هم با افزایش ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومانی، در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا هم ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: