کد خبر: ۹۵۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
تعداد بازدید: ۱۶۲
رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: با توجه به تامین گسترده واردات دام و گوشت، روند کاهش قیمت ادامه دارد.

قیمت واقعی گوشت اعلام شد/ جزییات تغییر قیمتبه گزارش خبردغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: با توجه به تامین گسترده واردات دام و گوشت، روند کاهش قیمت ادامه دارد.

منصور پوریان، رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به حجم واردات گوشت گرم گوساله و گوسفندی و عرضه در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار، بازار در ثبات به سر می برد.

او قیمت هر کیلو دام سبک و سنگین را ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: بر این اساس نرخ منطقی هر کیلو لاشه ۴۰۰ تا ۴۱۰ هزار تومان است.

پوریان از کاهش ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: با اضافه شدن تامین گوشت در سبد مصرفی خانوار شاهد قیمت واقعی لاشه و دام خواهیم بود. با توجه به تامین گسترده واردات، روند کاهش قیمت ادامه دارد. بنابر برنامه ریزی صورت گرفته با تولید قراردادی گوساله و گوسفند و دادن امکان و فضا برای پروار، شاهد ثبات بازار خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: