کد خبر: ۹۵۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۹۹
نام آلمان با صنعت خودرو گره خورده است و برخی از باکیفیت‌ترین و مشهورترین خودروهای جهان ساخت این کشور است. قطعا وقتی قرار باشد از بین برندهایی چون مرسدس بنز، بی‌ام‌و، آئودی و فولکس دست به انتخاب بزنید کار دشوار می‌شود.

بنز و بی‌ام‌او حریف این ماشین نشدند/ آلمانی‌ها خودشان این ماشین را سوار می‌شوند/ عکسنام آلمان با صنعت خودرو گره خورده است و برخی از باکیفیت‌ترین و مشهورترین خودروهای جهان ساخت این کشور است. قطعا وقتی قرار باشد از بین برندهایی چون مرسدس بنز، بی‌ام‌و، آئودی و فولکس دست به انتخاب بزنید کار دشوار می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، آلمان را می‌توان زادگاه صنعت خودروسازی نامید چرا که اولین خودرو در این کشور ساخته شد و هنوز هم بسیاری از باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین خودروهای جهان از این گوشه جهان بیرون می‌آیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: