کد خبر: ۹۵۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۰
روز نهم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر با نتایج لحظه‌به‌لحظه این مسابقات همراه ما باشید.

روز نهم بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو امروز (دوشنبه دهم مهرماه) برگزار شد و نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه نمایندگان ایران در این روز به شرح زیر است:

کوراش:

در بخش مردان نیز صادق آذرنگ در وزن 90- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در کمتر از دو دقیقه یاشکومار چائوهان از هند را مغلوب کرد و با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار نمایندگان ویتنام و ترکمنستان خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

**زهرا باقری دیگر نماینده کوراش بانوان در وزن 87- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی از سد اولانای سالیوا از قرقیزستان گذشت. صادقی نیز با این پیروزی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و همانند امیدوند مدال برنز خود را قطعی کرد. نماینده کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف نماینده ویتنام خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

**در رقابت‌های روز پایانی کوراش و در دسته وزنی 87- کیلوگرم بانوان، ملیکا امیدوند پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل توکاش جیوتی از هند به برتری رسید و ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. امیدوند در مرحله  نیمه‌نهایی به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

دوومیدانی:

مرحله مقدماتی دوی 400 متر با مانع مردان برگزار شد. مهدی پیرجهان نماینده ایران در گروه دوم به روی پیست رفت و با زمان 50 ثانیه و 95 صدم ثانیه پس از نمایندگان ژاپن، چین، تایلند و چین تایپه در رده پنجم ایستاد و از راهیابی به فینال باز ماند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

قایقرانی:

** تیم کانو دو نفره 500 متر مردان ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی با زمان 1:50.486 دقیقه در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

** تیم کایاک دو نفره 500 متر مردان ایران متشکل از پیمان قویدل و سپهر ساعتچی با زمان 1:39.291 دقیقه پس از تیم‌های چین و کره جنوبی به مقام سوم رسید و صاحب مدال برنز شد.

** تیم کایاک دو نفره 500 متر بانوان ایران با ترکیبهدیه کاظمی و الناز شفیعیان در پایان فینال این ماده با ثبت زمان 1:57.826 دقیقه در بین 9 تیم شرکت کننده به مقام پنجم رسید و موفق به کسب مدال نشد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** تیم کانو 500 متر بانوان ایران با ترکیب مائده شورگشتی و هیوا افضلی در مرحله فینال با حریفانش رقابت کرد و با زمان 2:12.041 دقیقه در بین 9 تیم شرکت کننده در رده هفتم ایستاد. در پایان این رقابت تیم‌های چین، قزاقستان و تایلند رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** علی آقامیرزایی در فینال کایاک یک‌نفره 1000 متر مردان زمان 3 دقیقه و 53 ثانیه و 255 صدم ثانیه را ثبت کرد و در رده چهارم قرار گرفت. قایقرانان چین، ازبکستان و قزاقستان به ترتیب اول تا سوم شدند. 

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** در فینال رقابت‌های کانو 1000 متر مردان، محمدنبی رضایی ملی‌پوش کشورمان به آب زد و با زمان 4:19.328 دقیقه پس از نمایندگان چین تایپه، ازبکستان و قزاقستان در رده چهارم ایستاد و از کسب مدال باز ماند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

اسکیت:

تیم ملی اسکیت سرعت پسران ایران با حضور کیارش شامحمدی، محمد امین حیدری، امیر بهزادی بروجنی در ماده 3000 متر امدادی  و در دور مقدماتی در گروه ٢ این رقابت‌ها توانست به همراه تیم‌های کره جنوبی و هند به فینال  این مسابقات راه یابد و از گروه یک نیز چین تایپه و تایلند به فینال رسیدند.

تیم اسکیت ایران در فینال با تیم‌های هند، کره جنوبی، چین تایپه و تایلند رقابت کرد و با زمان 4:16.692 دقیقه در رده چهارم ایستاد و موفق به کسب مدال نشد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** تیم ملی اسکیت سرعت دختران ایران با ترکیب نگین شیخی، نهال مقدم رحمانی، ملیکا منوچهری و مهشید کیایی در فینال ماده 3000 متر امدادی با زمان 4:41.543 دقیقه در رده چهارم ایستاد و از دستیابی به مدال باز ماند. در این رقابت 5 تیم حضور داشتند که چین تایپه، کره جنوبی و هند در رده‌های اول تا سوم ایستادند و تیم تایلند نیز پنجم شد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

تیراندازی با کمان:

** تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح  در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و روز جمعه در یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

** تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروز رسید و روز جمعه در یک‌چهارم نهایی به مصاف اندونزی می‌رود.

** تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم عربستان رفت و با نتیجه 231 بر 223 به پیروزی رسید. تیم ایران روز پنجشنبه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم مالزی می‌رود.

** تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم تایلند رفت و  با نتیجه 154 بر 148 شکست خورد و حذف شد.

** تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد. تیم ایران روز چهارشنبه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

نمایندگان ایران در روز نهم بازی‌ها در رشته‌های اسکیت، تیراندازی با کمان، کوراش، قایقرانی، بدمینتون، دوومیدانی، کبدی، شطرنج، وزنه برداری، شیرجه و واترپلو به مصاف رقبای خود می‌روند.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: