کد خبر: ۹۵۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۳۹
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش جوجه ریزی و ازدیاد عرضه، پیش بینی می‌شود که مرغ به کمتر از نرخ مصوب در بازار برسد.

قیمت جدید مرغ اعلام شد/ پیش‌بینی قیمت مرغ در روزهای آینده؛ ریزش قیمت مرغ در راه است؟به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش جوجه ریزی و ازدیاد عرضه، پیش بینی می‌شود که مرغ به کمتر از نرخ مصوب در بازار برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یوسف خانی افزود: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۵۲ هزارتومان و مرغ گرم در خرده فروشی‌ها ۷۸ هزارتومان است.

به گفته او، با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا و اشباع بازار پیش بینی می شود که مرغ به کمتر از نرخ مصوب در روزهای آتی برسد.

به گفته رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت هر کیلو ران مرغ برابر قیمت مرغ ۷۸ هزارتومان، سینه بی استخوان ۱۵۰ هزارتومان و فیله مرغ ۱۹۰ هزارتومان است.

یوسف خانی بیان کرد: با توجه به افزایش عرضه، احتمال کاهش قیمت مرغ به کمتر از قیمت مصوب وجود دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: