کد خبر: ۹۵۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۸
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی چند نکته برای تشخیص گوشت گوسفند نر از سایر گوشت‌های ماده، بز و میش مطرح کرد.

توضیح اتحادیه گوشت گوسفندی برای تشخیص انواع گوشت قرمز/ چند توصیه به مردمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی چند نکته برای تشخیص گوشت گوسفند نر از سایر گوشت‌های ماده، بز و میش مطرح کرد.

علی اصغر ملکی راه‌های تشخیص انواع گوشت قرمز را تشریح کرد و گفت: یکی از این راه‌ها تشخیص بر اساس قیمت است. قیمت دام ماده حدودا کیلویی ۱۵ هزار تومان ارزان تر از گوشت گوسفند نر است و گوشت میش نیز حدود ۵۰ هزار تومان تفاوت قیمت دارد.

وی ادامه داد: گوشت دام ماده چرب بوده و البته دیرپز است. گوشت میش زردرنگ‌تر است و لیبل روی آن نیز زردرنگ است و دیر می پزد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: گوشت بز دنبه ندارد و بز با وزن بالا گوشت دیر پزتری دارد.

وی تصریح کرد: بهتر است مردم گوشت مورد نیاز خود را از مغازه‌های معتبر و آشنا خریداری کنند، زیرا مغازه‌های معتبر به کیفیت گوشتی که عرضه می‌کنند توجه بیشتری دارند و علاقه ندارند مشتری‌های خود را از دست بدهند.

ملکی گفت: گوشت شیشک (گوشت بره نر به سن ۶ ماه تا ۱ سال) یک شقه اش حدود ۹ تا ۱۰ کیلو می‌شود. همچنین گوشت گوسفند لیبل مشخص دارد.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: