کد خبر: ۹۵۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۹۸
به تازگی یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل گران‌فروشی گوشت گوسفندی بالغ بر ۲ میلیارد جریمه شده است. البته این اولین بار نیست که فروشندگان محصولات کشاورزی به دلیل عدم رعایت نرخ های مصوب دولتی مجازات شدند. اما مسئله اینکه این بار جریمه‌های بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در کمین فروشندگانی است که از قوانین قیمت‌گذاری عدول می‌کنند.

جریمه‌های ۲۰ میلیارد تومانی در کمین این فروشگاه‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از اکوایران: مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، در خصوص تخلف یکی از شعب متخلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران گفت: روز جمعه در بازدید بازرسی، تخلف گران‌فروشی گوشت گوسفندی در یکی از شعب متخلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران کشف شد که با متخلف برخورد قاطع صورت گرفت.

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، گزارش تخلف این فروشگاه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

امرالهی گفت: با توجه به قوانین جدید تعزیرات حکومتی این جریمه تا سقف ۱۰ برابر قابلیت افزایش خواهد داشت.

او تاکید کرد: قیمت‌های مورد توافق با انجمن بسته‌بندی چنانچه توسط هر فروشگاه یا مرکز توزیعی رعایت نشود، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: