کد خبر: ۹۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۷
تنظیم بازار کالاهای اساسی به ویژه در تأمین بازار گوشت یکی از چالش‌های وزارت جهاد کشاورزی است. قیمت گوشت قرمز و مرغ بالا بوده و این امر نقدهایی را به وزارت جهاد کشاورزی وارد می‌کند.

قیمت جدید مرغ، گوشت و برنج اعلام شد/ جزییاتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : تنظیم بازار کالاهای اساسی به ویژه در تأمین بازار گوشت یکی از چالش‌های وزارت جهاد کشاورزی است. قیمت گوشت قرمز و مرغ بالا بوده و این امر نقدهایی را به وزارت جهاد کشاورزی وارد می‌کند.

در بخش تامین گوشت قرمز قرار است با وارد کردن گوساله پایه پروار تا ۵ ماه آینده وضعیت بازار ساماندهی شود. تأمین گوشت مرغ مورد نیاز هم با جوجه‌ریزی در حال جبران است و در هفته جاری تا حدودی قیمت مرغ به قیمت مصوب نزدیک شد.

رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم مرغ را ریزشی کرده و با وجود نرخ مصوب ۱۱۰ هزار تومان در حال حاضر هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بدون درپوش ۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. اما بازار ماهی افزایش قیمت داشته و هر کیلو ماهی قزل‌آلا از ۱۳۹ هزار تومان به ۱۴۹ هزار تومان رسیده است.

بازار شکر هم هر کیلو بین ۳۵ تا حدود ۴۰ هزار تومان بوده و به دلیل کمبود آن هر فرد فقط می‌تواند ۴ کیلو شکر خریداری کند. قند بسته بندی نیز با قیمت‌های متفاوت در حال عرضه است.

قیمت در بازار برنج هم با انباشت محصولات سال گذشته تا حدودی فروکش کرده و هر کیلو برنج هاشمی بدون بسته بندی فروشگاهی ۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است و برنج پاکستانی نیز هر کیلو بین ۳۹.۸۰۰ تا ۵۹.۵۰۰ در حال عرضه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: