کد خبر: ۹۵۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۹۴
نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به موهبت‌های الهی و برنامه ‌ریزی برای بهره‌برداری از معادن کشور می‌تواند خیلی از کمبودها را مرتفع کرده و بودجه عمومی کشور را تامین کند.

محمدیاری: با بهره‌برداری صحیح از معادن کشور بسیاری از مشکلات حل خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حسن محمدیاری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز تکمیل پروژه‌ها در سطح کشور با حداقل‌ها مواجه است اما اگر ما موهبت‌های الهی مانند معادن را جدی گرفته و از آنها استفاده می‌کردیم امروز خیلی از کمبودها را نداشتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ما که نفت و گاز وجود ندارد دارای پهنه‌ مسی هستیم که بسیار مهم بوده و بهره‌برداری از این معدن مس می‌تواند مشکلات منطقه را حل و فصل کند. متاسفانه ما در طول این سال‌ها از این ظرفیت‌ها غافل بوده‌ایم.

محمدیاری در ادامه اظهار کرد: باید از این ظرفیت‌ها در جهت محرومیت زدایی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در سطح کشور استفاده کنیم. در تالش پهنه مس چوله حدود ۳۰۰ سال است که وجود داشته اما مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است. باید سازوکاری تعریف کنیم که در جهت بهره‌برداری از معادن گام برداریم بدین ترتیب خیلی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌ها و موهبت‌های الهی می‌توان در جهت رفع تبعیض‌های ناروا و ایجاد امکانات عادلانه در سطح کشور گام برداشت. مجلس انقلابی باید به قوانینی رسیدگی کند که در جهت بهره‌برداری از موهبت‌های الهی باشد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: