کد خبر: ۹۵۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۱۴۱
نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید بر لزوم توجه به حاشیه ها و اطراف شهرها گفت: وضعیت اطراف و حاشیه های شهرها مطلوب نیست. باید عمران و زیرسازی در شهرها عادلانه و به صورت یکسان باشد.

جلالی: به وضعیت اطراف و حاشیه های شهرها رسیدگی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حسین جلالی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از صادر نشدن مجوز واگذاری واحدهای مسکونی در کرمان گفت: چرا تسهیلات قرض الحسنه بیماران صعب الاعلاج سرطانی و زوج ها نابارور بانک ملی هنوز در شهرستان های رفسنجان و انار طی دو سال اخیر پرداخت نشده و به دهیاران روستاها حقوق و بیمه مکفی پرداخت نمی شود؟

وی ادامه داد: چرا مالیات دریافتی از مردم و مشاغل خرد و مغازه‌های کوچک به طرز چشمگیری افزایش داشته است، در کجای دنیا از قشر محروم و مستضعف جامعه مالیات سنگین گرفته می‌شود؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به حاشیه‌ها و اطراف شهرها گفت: وضعیت اطراف و حاشیه های شهرها مطلوب نیست. باید عمران و زیرسازی در شهرها عادلانه و به صورت یکسان باشد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان، تغییر وضعیت نیروهای شرکتی و تعیین تکلیف نیروهای نهضتی تاکید کرد و گفت: انتقال صندوق بازنشستگی مس و وزارت رفاه به صلاح بازنشستگان نیست و باعث نارضایتی آن ها شده و پیامدهای سیاسی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت.

نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اسلامی در تذکر دیگری با بیان اینکه کاهش برداشت آب توسط آب منطقه ای به صلاح کشاورزان نیست و باید وزارت نیرو تدبیری داشته باشد، افزود: چرا بانک مرکزی از اعطای تسهیلات خرد به مردم امتناع می کند؟

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: