کد خبر: ۹۵۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۱۷۵
نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هزینه گندم پرداخت نشود سال آینده مجبور به واردات گندم خواهیم شد.

مصری: پول گندم کاران پرداخت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: با توجه به اینکه گندم‌کاران، گندم به سیلوها تحویل دادند لازم است وزیر نفت هر چه سریعتر عوارض پتروشیمی‌ها را پرداخت کند تا سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم برای پرداخت پول گندمکاران داشته باشد.

وی ادامه داد: گندمکاران محصول را تحویل داده‌اند اما پولی دریافت نکردند؛ با توجه به شرایط سخت اقتصادی این احتمال وجود دارد که گندمکاران سال آینده به کشت دیگری روی آورند پس اگر هزینه گندم پرداخت نشود سال آینده مجبور به واردات گندم خواهیم شد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: اگر بخواهیم سال آینده گندم برداشت کنیم باید امسال گندم بکاریم؛ لذا باید پول گندم به گندمکاران پرداخت شود تا آنها بتوانند برای کاشت جدید بذر تهیه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: