کد خبر: ۹۵۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۸
طبق گفته مدیر کل بخش فروش دنزا، مدل انحصاری جدید دنزا D۹ DM-i، به طور رسمی در ۵ آگوست عرضه خواهد شد. این MPV متوسط تا بزرگ، قرار است با بزرگانی مثل بیوک GL۸ رقابت کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، طبق گفته مدیر کل بخش فروش دنزا، مدل انحصاری جدید دنزا D۹ DM-i، به طور رسمی در ۵ آگوست عرضه خواهد شد. این MPV متوسط تا بزرگ، قرار است با بزرگانی مثل بیوک GL۸ رقابت کند.

امیرمسعود عابدین: بیشترین چیزی که در ساخت و طراحی این ون به آن دقت شده، لوکس‌ و تجمل‌گرایی است.سبک طراحی کلی خودرو، شبیه به آن چیزی است که در سایر محصولات دنزا می‌دیدیم.

لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس

در نمای جلویی با چراغ باریک و کوچک و در کنار آن، یک جلوپنجره بسیار بزرگ روبه‌رو هستیم.معمولا اکثر خودروسازان در طراحی ام‌پی‌وی‌ها، با توجه به فرم خاص بدنه، از جلو پنجره بزرگ استفاده می‌کنند.ادوات مشکی و نقره‌ای رنگ در کنار هم، ترکیب رنگی جذابی را ساخته‌اند.

لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس

در نمای کناری، ابعاد بزرگ خودرو بیشتر به چشم می‌خورد.رینگ‌های کوچک و ساده در این قسمت ممکن استکمی توی ذوق بزند.درب کشویی برقی در هر دو طرف وجود دارد.

لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس

چراغ‌های متصل در نمای پشتی به چشم می‌خورد.برجستگی و شکستگی موجود در این قسمت، طراحی نمای پشتی را جذاب‌تر کرده است.

لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس

با ورود به کابین، یک نمایشگر کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی و همچنین یک صفحه نمایش مرکزی ۱۵.۶ اینچی در کنار یک فرمان چند منظوره D کات، بیشترین خودنمایی را دارند.علاوه بر این، قسمت بزرگی از داخل با چرم پیچیده شده است که لوکس بودن خودرو را بیشتر می‌کند.

 

لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس

این خودرو از طرح هفت نفره ۲+۲+۳ استفاده می‌کند و صندلی‌ها دارای عملکردهای گرمایش و تهویه هستند و می‌توانند به صورت الکترونیکی تنظیم شوند.حجم صندوق عقب به شکل استاندارد، ۴۱۰ لیتر است و با خواباندن صندلی‌های عقب، می‌تواند به ۲۳۱۰ لیتر هم برسد.

لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس

سیستم پلاگین هیبریدی خودرو، متشکل از یک موتور ۱.۵T و یک موتور برقی و همچنین باتری های Blade BYD است.حداکثر قدرت موتور، ۱۳۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۱ نیوتن‌متر است.نسخه های دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک موجود است.شایان ذکر است که خودروی جدید، به شارژ سریع ۴۵ کیلوواتی مجهز شده است.

در حال حاضر، دنزا D۹ DM-i در محدوده قیمتی ۴۷۲۱۱ تا ۶۲۶۰۰ دلار آمریکا هستند که سه محدوده حرکتی الکتریکی خالص (NEDC) ۵۰ کیلومتر، ۱۸۰ کیلومتر و ۱۹۰ کیلومتر را ارائه می‌کنند.

از ژانویه تا ژوئن امسال، فروش انباشته دنزا D۹ DM-i به ۵۲۳۱۱ دستگاه رسید و آن را به سومین MPV پرفروش در چین تبدیل کرد.تنها در ماه ژوئن، ۱۰۰۱۳ دستگاه فروخته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: