کد خبر: ۹۵۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۴۶۰
در برنامه توسعه هفتم برای عمل دولت به تعهدات مقابل صندوق‌های بازنشستگی راهکار داریم.
 
بدهی دولت به صندوق بازنشستگی فولاد در دستور کار کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه/ تعهدات به صندوق فولاد باید در برنامه توسعه شفاف شودرئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیرامون نحوه وصول مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد از دولت توضیحاتی را ارائه داد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به نحوه وصول مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد از دولت اظهار کرد: یکی از مشکلات صندوق‌های بازنشستگی طلب های این صندوق ها از دولت است که با توجه به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس این موضوع در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق روش مشخصی برای نحوه تسویه تعهدات دولت با صندوق‌ فولاد داریم، تأکید کرد: سهم بدهی‌های دولت به صندوق‌ها که صندوق فولاد هم یکی از آنهاست، تعریف شده است. بنابراین در برنامه توسعه هفتم برای عمل دولت به تعهدات مقابل صندوق‌های بازنشستگی راهکار داریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد مطرح شده در کمیسیون تلفیق برنامه توسعه این است که اطلاعات این بدهی‌ها کاملاً شفاف و تعهدات مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: