کد خبر: ۹۵۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۹
در ابتدای سال هر قطعه سکه امامی ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت داشت و این یعنی در این بازه زمانی سکه ۲۴.۸ درصد سقوط کرده است.

زیان سکه‌بازان سنگین شد/ قیمت سکه ۶ میلیون تومان افتاددر ابتدای سال هر قطعه سکه امامی ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت داشت و این یعنی در این بازه زمانی سکه ۲۴.۸ درصد سقوط کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سکه‌بازان در طول یک‌ماه گذشته چقدر زیان دیده‌اند. رصد روند بازار سکه حاکی از آن است که در طول یک‌ماه تیر یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان سکه و به عبارتی ۵.۵ درصد ریزش قیمت داشته است. در حال حاضر هر قطعه سکه امام در بازار ۲۷ میلیون تومان است.

اما روند منفی بازار سکه در تیرماه در حالی است که قیمت سکه از ابتدای سال نیز ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ریزش کرده است. در ابتدای سال هر قطعه سکه امامی ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت داشت و این یعنی در این بازه زمانی سکه ۲۴.۸ درصد سقوط کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: