کد خبر: ۹۵۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
تصاویر شاسی بلند برقی کادیلاک اپتیک افشا شد. اس یو وی Optiq دومین محصول الکتریکی این خودروساز آمریکایی برای بازار چین است.

شاسی بلند جدید کادیلاک / یک ماشین برقی مخصوص بازار چین/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از گجت‌نیوز : تصاویر شاسی بلند برقی کادیلاک اپتیک افشا شد. اس یو وی Optiq دومین محصول الکتریکی این خودروساز آمریکایی برای بازار چین است.

مرجع نظارتی چین تصاویر شاسی بلند برقی «اپتیک» (Optiq) را منتشر کرد که محصول انحصاری خودروساز معروف آمریکایی کادیلاک برای بازار چین است. این شاسی بلند برقی در دو تریم در نیمه دوم سال جاری میلادی (تا دی ۱۴۰۲) روانه بازار چین خواهد شد تا در کنار شاسی بلند «لیریک» (Lyriq) تنها محصولات برقی کادیلاک در این کشور باشند.

نمایش شاسی بلند برقی کادیلاک اپتیک

اپتیک ۴۸۲۲ میلی‌متر طول، ۱۹۱۲ میلی‌متر عرض، ۱۶۴۲ میلی‌متر ارتفاع و ۲۹۵۴ میلی‌متر فاصله محوری دارد و همچنین وزن خالص آن بدون سرنشین و بار ۲۲۲۰ کیلوگرم اعلام شده است. اپتیک با این ابعاد، پایین‌تر از لیریک قرار می‌گیرد؛ البته از لحاظ قیمتی هم در رده پایین‌تری از محصول دیگر کادیلاک برای بازار چین است.

شاسی بلند جدید کادیلاک / یک ماشین برقی مخصوص بازار چین/ عکس

در طراحی نمای بیرونی شاسی بلند الکتریکی کادیلاک Optiq المان‌هایی نظیر آینه‌های بزرگ بغل، دستگیره‌های درب مخفی بیرون‌پر، سقف شناور، چراغ‌های جلو بزرگ و چراغ‌های عقب عمودی جدا از هم دیده می‌شوند.

۲ تریم اس یو وی الکتریکی اپتیک به ترتیب توانایی تولید قدرت ۲۰۱ و ۲۴۱ اسب بخار را دارند. در ضمن، حداکثر سرعت آن‌ها به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شرکت مشترک CATL و SAIC هم وظیفه تامین باتری این خودرو برقی را بر عهده خواهد داشت.

شاسی بلند جدید کادیلاک / یک ماشین برقی مخصوص بازار چین/ عکس

خودروساز آمریکایی دیگر بیوک به‌تازگی شاسی بلند کوپه تمام الکتریکی E۴ را به بازار چین معرفی کرد. این بخشی از تلاش این خودروساز برای کسب سهم از بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی در چین است. E۴ طراحی به‌روز مطابق با نیازهای خودروسواران چینی، مجموعه گسترده امکانات رفاهی و ایمنی، حداکثر خروجی ۲۰۰ اسب بخار و شعاع حرکتی ۶۲۰ کیلومتری دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: