کد خبر: ۹۵۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۳۰۶
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده احمد علیرضابیگی، نماینده ای که ماجرای شاسی بلند ها را مطرح کرد، توضیح داد و گفت: در حال حاضر برای پرونده کیفرخواست صادر و به شعبه دادگاه ارسال شده است.

سرنوشت قضایی نماینده‌ای که ماجرای شاسی‌بلندها را فاش کردبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب : مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده احمد علیرضابیگی، نماینده ای که ماجرای شاسی بلند ها را مطرح کرد، توضیح داد و گفت: در حال حاضر برای پرونده کیفرخواست صادر و به شعبه دادگاه ارسال شده است.

  • مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده احمد علیرضابیگی، نماینده ای که ماجرای شاسی بلند ها را مطرح کرد، توضیح داد و گفت: در حال حاضر برای پرونده کیفرخواست صادر و به شعبه دادگاه ارسال شده است.
  • در نشست خبری امروز خبرنگاری از ستایشی پرسید: «شاکی احمدعلیرضا بیگی، نماینده مجلس که در مورد تحویل خودروهای شاسی‌بلند صحبت کرد، چه کسی است؟ این پرونده در چه وضعیتی قرار دارد؟»مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه هم پاسخ داد: در رابطه با پرونده مورد سوال شما، وزیر وقت صمت شاکی خصوصی نماینده مورد اشاره است.
  • او افزود: در حال حاضر برای پرونده کیفرخواست صادر و به شعبه دادگاه ارسال شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: