کد خبر: ۹۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۷
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت و بر اساس اولویت‌ها، سیاست‌های کلان و مساله محوری بررسی می شود.

قالیباف: برنامه هفتم بر اساس سیاست‌های کلان و مساله‌محوری بررسی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه (۲۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی و پس از سخنان رییس جمهور در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: نمایندگان مجلس طبق آیین نامه داخلی، از امروز طبق زمانبندی در نظر گرفته شده، با سرعت و دقت لازم، لایحه برنامه هفتم توسعه را مورد بررسی قرار می دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه هفتم توسعه سبب حل مشکلات کشور شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و در سخنانی به تشریح ویژگی‌ها و شاخص های مهم لایحه برنامه هفتم توسعه و رویکردهای کلان آن پرداخت.

لایحه برنامه هفتم توسعه که سند بالادستی کشور محسوب شده و چشم انداز و مسیر حرکت سه قوه را در پنج سال آینده ترسیم می‌کند، در هفت بخش و ٢٢ فصل و در چارچوب اسناد بالادستی و ٢٦ سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت مردمی تدوین شده است.

به گفته معاون پارلمانی رئیس جمهور، در تدوین این لایحه ضمن آسیب‌شناسی و تجربیات حاصل از میزان اجرای ۶ برنامه گذشته، مسأله‌محوری مورد توجه قرار گرفته است تا مشکلات زیرساختی در بخش های مختلف با اجرایی شدن آن، رفع شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: