کد خبر: ۹۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۳
به مناسبت هفته محیط زیست، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن حضور در واحد HSE، با مدیر و کارشناسان این واحد دیدار و از خدمات آنان تقدیر نمود.
رمز موفقیت شرکت فولاد آلیاژی ایران، آینده نگری و خلاقیت استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، کمال زاده در این دیدار صمیمانه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند همکاران واحد HSE گفت: بزرگترین مزیت این واحد، ایجاد امنیت روانی برای همکاران است که در صورت بروز حادثه، افراد خبره و کاربلدی هستند که از آنان پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود هر چه توانایی نیروهای این واحد از نظر تئوری و عملی افزایش یابد در واقع ضریب اطمینان برای کاهش حوادث و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث بالا می رود.

کمال‌زاده اظهار داشت: رمز موفقیت شرکت فولاد آلیاژی ایران، آینده نگری، خلاقیت و کیفیت کار همکاران است که با همت و پشتکار خستگی ناپذیر به اقتصاد و تولید کشور کمک می نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: