کد خبر: ۹۵۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۲۷۰
اخیرا یک پیتزافروشی زنجیره‌ای نیوزیلندی،‌ پیشنهاد بسیار عجیبی به خریداران خود داده است: «الآن بخرید، پس از مرگ پرداخت کنید»

الان بخرید، پس از مرگ پرداخت کنید/ برنامه عجیب یک پیتزا فروشیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اخیرا یک پیتزافروشی زنجیره‌ای نیوزیلندی،‌ پیشنهاد بسیار عجیبی به خریداران خود داده است: «الآن بخرید، پس از مرگ پرداخت کنید»

نادیا زکالوند: طرح «پرداخت پس از مرگ»، مدتی است که مورد توجه کسب‌وکارهای نیوزیلندی قرار گرفته و چندین فروشگاه، از جمله پیتزافروشی زنجیره‌ای هل پیتزا «Hell Pizza»، این طرح را اجرایی کرده‌اند. در این طرح منحصربه‌فرد، مشتریان می‌توانند پیتزا سفارش دهند، اما هزینه آن را بعد از مرگ‌شان بپردازند. جالب اینکه، هزینه‌ای بیشتر از قیمت فعلی پیتزا از آنها درخواست نخواهد شد.

بنابر اعلام وب‌سایت این پیتزافروشی زنجیره‌ای،‌ فقط ۶۶۶ مشتری می‌توانند در این طرح شرکت کنند و با آنها قرارداد رسمی بسته می‌شود که پس از مرگ‌شان، هزینه این پیتزا، از میراث‌شان برداشته می‌شود.

این پیتزافروشی در فهرست غذاهای خود، ۲۴ پیتزای متنوع دارد و می‌تواند هر ذائقه‌ای را راضی نگهدارد.

موقع تحویل پیتزا به مشتریانی که آنقدر خوش‌شانس بوده و توانسته‌اند در این طرح ثبت‌نام کنند، وکیلی با تحویل‌دهنده پیتزا به درب منزل مشتری رفته و با او قرارداد رسمی «پرداخت پس از مرگ» را می بندد.

الان بخرید، پس از مرگ پرداخت کنید/ برنامه عجیب یک پیتزا فروشی

البته این شرکت اعلام کرده است که ۶۶۶ نفر از استرالیایی‌ها هم می‌توانند در این طرح شرکت کرده و قرارداد رسمی خود را با نماینده‌شان در استرالیا تنظیم کنند.

منبع:

upi

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: