کد خبر: ۹۵۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۳۵۲
در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی، مجموعه سینمایی گلشن مشهد واقع در برج تجاری آرمیتاژ توسط اداره اماکن این شهر پلمب گردید.

پلمب مجموعه سینمایی گلشن مشهد به دلیل بی‌حجابیبه گزارش خبرداغ به نقل از شهرآرانیوز: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی، مجموعه سینمایی گلشن مشهد واقع در برج تجاری آرمیتاژ توسط اداره اماکن این شهر پلمب گردید.

چند شب قبل برگزاری یک همایش در این سینما، که با کشف حجاب و عدم رعایت موازین قانونی تعدادی از حاضران در این همایش همراه بود، سبب شد تا این سینما به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به عفاف و حجاب پلمب شود.

برپایه این گزارش کسب اطلاع کردیم که مجموعه تجاری آرمیتاژ مشهد که در آن مجموعه سینمایی گلشن واقع می باشد، پیش از این بارها به دلیل عدم توجه و تمکین به قوانین مربوط به عفاف و حجاب با تذکر روبرو بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: