کد خبر: ۹۵۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۸۷
حمیدرضا آذرنگ، بازیگر سینما و تلویزیون در روز تولد خود متنی تلخ را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن تلخی که حمیدرضا آذرنگ در روز تولدش منتشر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: حمیدرضا آذرنگ، بازیگر سینما و تلویزیون در روز تولد خود متنی تلخ را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد:

 
 

چکیده یِ 

 

پنجاه و یک سال از سالِ پنجاه و یک

 

نُه سال کودکی 

هشت سال جنگ و خون 

باقی و خونِ دل

تا کِی…

ما به دنیا آمدیم اما دنیا به ما نیامد…

متن تلخی که حمیدرضا آذرنگ در روز تولدش منتشر کرد

حمیدرضا آذرنگ (زادهٔ ۲ خرداد ۱۳۵۱) نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر ایرانی است. آذرنگ جایزه بازیگری جشن خانه سینما را برای بازی در فیلم ملکه به دست آورده و تا کنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددی چون نویسندگی و بازیگری شده‌است از جمله برای دو لیتر در دو لیتر صلح و خنکای ختم خاطره. او نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم اول از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم روزی روزگاری آبادان بوده و همچنین دریافت‌کننده و نامزد دریافت جایزه‌های دیگری در سایر جشنواره‌های داخلی و خارجی تئاتری و سینمایی نیز بوده‌است. آذرنگ عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر بوده‌است. وی در سریال نهنگ آبی درخشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: