کد خبر: ۹۵۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۲۹۳
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال در راستای حمایت از کسب و کار های خرد و کوچک، 50 صندوق خرد محلی در دو شهرستان گچساران و باشت این استان راه اندازی می شود.

50 صندوق خرد محلی در گچساران و باشت تشکیل می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، همت اله ناصری در نشست با فرمانداران شهرستان های گچساران و باشت با اعلام این خبر افزود: صندوق کارآفرینی امید در سال 1401 در شهرستانهای باشت و گچساران بیش از 260 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

او خواستار هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاهها اجرایی،کارخانه ها و شرکت های خصوصی با صندوق کارآفرینی امید شد تا از این طریق میزان ایجاد اشتغال در این دو شهرستان رشد مطلوبی یابد.

گرامی فرماندار شهرستان باشت نیز با قدردانی از خدمات صندوق در این شهرستان گفت: تلاش می شود ساختمانی مناسب و در شان خدمات رسانی به مردم به صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان واگذار شود.

دیهیم فرماندار شهرستان گچساران هم ضمن تقدیر از فعالیت ها صندوق ،به خصوص حمایت مالی از صندوق های خرد محلی که تاکنون در شهرستان راه اندازی شده است گفت: در شهرستان گچساران شرکت نفت و گاز،پتروشیمی،و کارخانه های تولیدی زیادی وجود دارند که با اعلام صندوق جلسه ای در فرمانداری شهرستان در خصوص هم افزایی منابع مسئولیت های اجتماعی و سپرده گذاری در صندوق کارآفرینی امید برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: