کد خبر: ۹۵۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
عملیات اکتشاف نیز به موازات کار پیش می رود و پیش بینی می شود با عملیات اکتشافی و استخراجی که در این معدن داریم، تداوم تامین خوراک برای شرکت سنگ آهن مرکزی و توسعه آن در سالهای آتی داشته باشیم.

برداشت ذخایر سطحی و دانه بندی آنومالی ۸ ناریگانمدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه مدیران و معاونین شرکت از مجتمع معدنی شهید احمدی روشن (آنومالی ۸ ناریگان) بازدید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، حمیدیان معدن آنومالی ۸ را از معادن غنی منطقه بلوک مرکزی ایران دانست و گفت: براساس پیش بینی هایی که از آن معدن می شود، در۲ بلوک از ۴ بلوکی که وجود دارد حدود ۱۵۰ میلیون تن ذخیره زیر زمینی داریم و در ۲ بلوک دیگر حدود ۶ میلیون تن ذخایر سطحی داریم. اکنون در حال برداشت ذخایر سطحی و دانه بندی آن هستیم و اولین محموله طی چند هفته گذشته وارد شرکت سنگ آهن مرکزی شد.

وی افزود: عملیات اکتشاف نیز به موازات کار پیش می رود و پیش بینی می شود با عملیات اکتشافی و استخراجی که در این معدن داریم، تداوم تامین خوراک برای شرکت سنگ آهن مرکزی و توسعه آن در سالهای آتی داشته باشیم.

حمیدیان ادامه داد: سالهای سال این مجموعه وجود داشته و می توانسته با ۶ میلیون تن ذخیره کمک به فعالیت های معدنی کند اما عملیاتی نشده و ما بدنبال آن هستیم تا بقیه ذخیره ها و مجموعه ها را شناسایی کنیم و با مشارکت مجموعه های مختلف بتوانیم این ها را فعال کنیم تا اتفاق بزرگی در حوزه های معدنی و تامین مواد اولیه هم برای شرکت سنگ آهن مرکزی و هم سایر فعالین حوزه معدنی بیفتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: