کد خبر: ۹۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۲
سه طرح کسب و کار خرد با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در شهرستان خواف استان خراسان رضوی با اشتغال زایی برای 13 نفر به بهره برداری رسید.

افتتاح سه طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان خواف استان خراسان رضویبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، امین خوش قامت مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان رضوی در آیین افتتاح این سه طرح گفت: گلخانه تولید صیفی جات و تولید نهال با دریافت 400 میلیون تومان تسهیلات به بهره برداری رسید که موجب اشتغال پایدار برای 3 نفر شد.

خوش قامت با اشاره اقدمات صندوق برای ارائه تسهیلات به مشاغل پرکاربرد و کوچک اظهار داشت: یکی دیگر از طرح های افتتاح شده در این شهرستان، کارگاه بسته بندی مواد غذایی با اشتغال زایی برای 4 نفر بود که صندوق کارآفرینی امید برای آن 370 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

او در خصوص طرح اشتغالزایی دیگر نیز گفت: کارگاه تولید شکلات هم با تسهیلاتی به مبلغ 350 میلیون تومان به بهره برداری رسید که موجب اشتغال برای 6 نفر شد.

همچنین مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان رضوی در دیدار با فرماندار خواف گفت: رویکرد جدید صندوق، درسال جاری رویداد روستای نوفن و انتقال فناوری به روستاها برای کمک به اقتصاد و اشتغال پایدارست.

او به ظرفیت‌های مطلوب شهرستان خواف اشاره کرد و افزود: صندوق آمادگی دارد تا با انعقاد تفاهم نامه پروژه های مسئولیت اجتماعی با دستگاههای مختلف برای بهبود وضعیت اشتغال تلاش کند.

مهدی عباسپور، فرماندار شهرستان خواف نیز گفت: اعتبارات بسیارخوبی در حوزه اشتغال درسال گذشته خصوصا از طریق صندوق کارآفرینی امید تخصیص یافت که باید اطلاع رسانی شود و از مدیران دستگاههای اجرایی باید هراشتغالی که ایجاد می شود، اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: