کد خبر: ۹۵۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
ارتش اوکراین امروز شنبه اعلام کرد که دفاع هوایی کی‌یف با «موفقیت» یک حمله پهپادی شبانه روسیه را خنثی کرده اما قطعات پرتاب شده خرابی‌هایی را در پایتخت این کشور به بار آورده است.

اوکراین حملات پهپادی گسترده پوتین را دفع کردبه گزرش خبرداغ به نقل از ایسنا : ارتش اوکراین امروز شنبه اعلام کرد که دفاع هوایی کی‌یف با «موفقیت» یک حمله پهپادی شبانه روسیه را خنثی کرده اما قطعات پرتاب شده خرابی‌هایی را در پایتخت این کشور به بار آورده است.

خبرگزاری فرانسه گزارش می‌دهد که سرهی پوپکو، رئیس اداره مدنی و نظامی کی‌یف در پیامی در تلگرام گفت: در شب، متجاوز بار دیگر حمله گسترده‌ پهپادی انجام داد. تمامی اهداف هوایی توسط نیروها و وسایل پدافند هوایی ما منهدم شد. هیچ حمله‌ای به کی‌یف موفق نشد!

او گفت که سقوط قطعات منهدم شده باعث آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در منطقه دارنیتسکی شد اما این آتش‌سوزی بدون تلفات خاموش شد.

این مقام اوکراینی گفت که قطعات سقوط کرده در سه منطقه دیگر هم خسارت وارد کرده، اما گزارش فوری از تلفات جانی در دست نیست. پوپکو گفت که این یازدهمین حمله هوایی به کی‌یف از آغاز ماه مه بوده است.

در ساعت ۱۲:۴۵ بامداد شنبه به وقت محلی، ارتش اوکراین اعلام کرد که پهپادهایی به سمت منطقه کی‌یف در حال حرکت هستند. انفجارهایی در آنجا و همچنین در شهر چرنیهف در شمال شرق کی‌یف گزارش شده است. مقامات ماریوپل که تحت کنترل نیروهای روس قرار دارد هم از وقوع انفجارهایی در این شهر واقع در حاشیه دریای آزوف خبر داد.

به گفته ارتش اوکراین، سامانه‌های پدافند هوایی در مناطق کی‌یف و چرنیهف فعال بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: