کد خبر: ۹۵۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۲۶
هیوندای در سال گذشته از دو کانسپت جذاب VISION ۷۴ و RN۲۲e رونمایی کرد که طبق گفته برخی منابع، قرار است مدل ویژن ۷۴ تولید انبوه شود. این خبر قطعا به مذاق طرفداران این برند کره‌ای خوش خواهد آمد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، هیوندای در سال گذشته از دو کانسپت جذاب VISION ۷۴ و RN۲۲e رونمایی کرد که طبق گفته برخی منابع، قرار است مدل ویژن ۷۴ تولید انبوه شود. این خبر قطعا به مذاق طرفداران این برند کره‌ای خوش خواهد آمد.

امیرمسعو عابدین: هیوندای VISION ۷۴ برای گرامیداشت هیوندای پونی کوپه ۱۹۷۴ معرفی شده است.

بازگشت خودرو تاریخی هیوندای لرزه بر تن رقبا می‌اندازد!/ عکس

نسخه اولیه خودروی پونی به عنوان اولین محصول سفارشی هیوندای و به دست طراح مشهور، جیوجیارو، در سال ۱۹۷۰ معرفی شد که هیوندای از عهده ساخت آن برنیامد و این پروژه روی کاغذ باقی ماند.

ویژن ۷۴ به جای پیشرانه برقی،از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می‌برد.در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه،یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و همچنین قوای هیدروژنی ۹۵ کیلوواتی قرار گرفته است.

 

بازگشت خودرو تاریخی هیوندای لرزه بر تن رقبا می‌اندازد!/ عکس

مشخص نیست چه تغییراتی قرار است برای نسخه نهایی این خودرو اعمال شود.به احتمال زیاد برخی از قسمت‌ها مثل اسپویلر عقب و برخی ورودی و خروجی‌های هوا دچار تغییر شوند.

امیدواریم برای قسمت پیشرانه تغییرات زیادی را در جهت کاهش قدرت در نظر نگیرند تا تهدیدی برای رقبای خود باشد.خبر نهایی و جزئیات تولید ویژن ۷۴ به زودی در مراسم پونی دی اعلام خواهد شد.

بازگشت خودرو تاریخی هیوندای لرزه بر تن رقبا می‌اندازد!/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: