کد خبر: ۹۵۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۵
تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و استانداری سیستان و بلوچستان با محوریت اعطای تسهیلات ویژه اشتغال زایی و تسهیلات ضروری با حضور رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، شهرکی معاون اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان و سردار ربیعی جانشین قرارگاه غدیر امروز به امضا رسید.

اعطای 2000 هزار میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی به مشاغل غیر آبی سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، این تفاهم نامه برای حمایت از کسب و کار های خرد، کوچک و متوسط در منطقه سیستان که وابستگی به آب ندارد امضا شده است.

نعمت اله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این باره گفت: این تفاهم نامه به مدت پنج سال اجرا خواهد شد و به موجب آن، کسب و کارهای شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان که درگیر خشکسالی هستند مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار می گیرند.

رضایی با تاکید بر رسالت صندوق بر حمایت از مشاغل در مناطق کم برخوردار افزود: صندوق کارآفرینی امید بیش از این نیز در سیستان و بلوچستان مشاغل زیادی را حمایت کرده که از مهاجرت معکوس جلوگیری کرده است.

او در خصوص اعتبار این تفاهم نامه نیز بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید و استانداری سیستان و بلوچستان هر کدام به میزان 100 میلیارد تومان منابع برای این تفاهم نامه در نظر گرفته اند.

سردار ربیعی جانشین قرارگاه غدیر مستقر در منطقه سیستان نیز گفت: قرارگاه غدیر با همکاری صندوق کارآفرینی امید این تفاهم نامه را در شهرستان های شمالی سیستان و بلوچستان به اجرا خواهد رساند.

سردار ربیعی اظهار داشت: از آنجایی که منطقه سیستان بیش از دو دهه با خشکسالی روبروست، حمایت از کسب و کارهای غیر وابسته به آب برای ماندگاری جمعیت و رشد اقتصادی منطقه حائز اهمیت است.

داوود شهرکی معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان هم گفت: بیش از نیمی از جمعیت سیستان و بلوچستان روستانشین هستند که با اجرای این تفاهم نامه در شمال استان، شاهد رونق تولید و اشتغال در روستاها خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: