کد خبر: ۹۵۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۱۱۴
مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو گفت: طبق اعلام قبلی، واگذاری خودروهای مربوط به اولویت تابستان طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو به مرور و براساس برنامه تولید در حال اقدام است.

متقاضیان خودروهای پیش‌فروش بخوانند/ این گروه منتظر پیامک باشند؛ خودروهایشان را تابستان تحویل می‌گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، کیوان پناهی با تاکید بر این‌که مشتریان نگران پیامک فراخوان ثبت‌نام نباشند، اظهار کرد: تاکنون پیامک فراخوان ثبت‌نام برای بیش از 30 هزار نفر از مشتریانی که موعد تحویل خودرو آن ها اولویت تابستان امسال بوده، ارسال شده و برخی خودروها در حال واگذاری است.

وی افزود: با توجه به افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته، طبق وعده ای که به مشتریان داده ایم، خودروها در زمان مقرر و با اطلاع رسانی قبلی تحویل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: