کد خبر: ۹۴۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۹
زوج کالیفرنیایی ساعت ۲ صبح، با صدای زنگ هشدار دوربین امنیتی خانه‌شان بیدار می‌شوند و خرس سیاهی را می بینند که در گاراژ خانه‌شان پرسه می‌زند.

به گزارش خبرداغ ، نادیا زکالوند: نیکول و لاری کالوم از منطقه مسکونی آرنولد در کالیفرنیا،‌ ۲ صبح با صدای زنگ هشدار دوربین امنیتی خانه‌شان بیدار شده و از دیدن چیزی که صدای زنگ هشدار را درآورده‌ بود، شوکه شدند.

لاری کالوم به خبرنگار «سی‌بی‌اس» گفت، « یک خرس سیاه وارد گاراژ شده بود و در آنجا به دنبال مواد خوراکی می‌گشت.»

درب گاراژ، شب‌هنگام به‌طور تصادفی باز مانده بود. بنابه گفته لاری کالوم، خرس سیاه از آنها نمی‌ترسید. آن آنقدر بزرگ و نترس بود که می‌توانست به‌راحتی به لاری حمله کرده و او را تکه‌تکه کند.

این زوج کالیفرنیایی فورا با پلیس تماس گرفتند اما پیش از آمدن نیروی امداد، خرس گاراژ را ترک کرده و رفته بود.

یک خرس سیاه مهمان ناخوانده زوج کالیفرنیایی/ عکس

بنابه‌ گفته سازمان غیرانتفاعی مراقبت از «خرس»، خرس‌ها کم‌کم از خواب زمستانی‌شان بیدار می‌شوند و به دلیل کمبود منابع غذایی از دل کوه‌ها به سمت شهرها حرکت می‌کنند و این وضعیت هر دو حیوان و انسان را در خطر قرار می‌دهد.

منبع:

upi

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: