کد خبر: ۹۴۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۵
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد شدید با اقدام اخیر شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو تاکید کرد.

نماینده مجلس: باید با اقدام شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو برخورد شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد شدید با اقدام اخیر شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو تاکید کرد.

 مهدی سعادتی در جلسه علنی امروز در تذکری اظهار کرد: شاهد اقدام عجیب شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو بودیم؛ گویی که انگار وضعیت خودروها صاحبی ندارند که بالای سر آنها باشند؛ باید به شدت با این وضعیت برخورد شود.

وی همچنین از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حذف مصوبه مجلس شورای اسلامی جهت واردات خودروهای سواری کارکرده انتقاد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: باید قانون عفاف و حجاب و توصیه رهبری مدنظر باشد که عدم اقدام درباره آن حرام شرعی است. از وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی برای توجه به این موضوع تشکر دارم بدانید که مردم بزرگترین پشتوانه شما هستند.

سعادتی در پایان از گرانی افسارگسیخته ارزاق و دارو انتقاد کرد و خواستار حل مشکل رتبه‌بندی معلمان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: