کد خبر: ۹۴۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۷
شکایت یک زن از مردی ۴۱ ساله همه چیز را فاش کرد و داستان او را که به شکل غیرقانونی فرزند دار میشد را رسانه ای کرد.

مرد جوانی که حدود ۶۰۰ بچه دارد!به گزارش خبرداغ به نقل از نمناک: با خواندن تیتر، حتما شما هم مثل ما شوکه شده و تعجب کردید. حتما که داشتن این تعداد فرزند مسئله ای عادی نیست و نمیتوان آن را پذیرفت ولی در مورد مرد هلندی جوانی که ماجرایش را می‌خوانید و به تازگی دچار مشکل داشتن بیش از حد فرزند شده، اتفاقی است که رخ داده و کاملا حقیقی است. ماجرا از این قرار است که این مرد هلندی که به اتهام تولید مثل در همه جای جهان متهم شده است.

جاناتان ام.، یک مرد ۴۱ ساله که به صورت مداوم اسپرم خود را اهدا می‌کند و از این رو، به اتهام اولویت دادن به خواست خود برای تولید مداوم اسپرم و بی توجهی به رفاه جسمی و روانی فرزندانش متهم شده است.

کارشناسان هلندی بیان می‌کنند که یک مرد تنها می‌تواند برای حداکثر ۲۵ فرزند یا ۱۲ خانواده اسپرم خود را اهدا کند با این حال، مادر یکی از فرزندان این مرد و یکی از مراجعین بنیاد Donorkind که یک سازمان برای فرزندان اهدا کننده است، ادعا می‌کنند که این مرد بی‌رحمانه، قوانین را نادیده گرفته و در دهه گذشته صدها فرزند داشته است.

آنها اکنون در حال اتخاذ اقدامات قانونی هستند تا جلوی تولید بیشتر فرزندان توسط این مرد را بگیرند. گفتنی است این مرد جوان به دلیل درآمد زایی از این طریق ترجیح داده به عواقب آن فکر نکرده و سود خوب اهدای اسپرم را بدون رعایت قوانین، همچنان ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: