کد خبر: ۸۴۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۳۱۸
مقامات هلندی روز شنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از 60 نفر به 188 نفر که در بین آن‌ها کادر درمانی نیز مشاهده می شوند، خبر دادند.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به 188 نفرمقامات بهداشتی هلند روز شنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس مهلک کرونا از 60 نفر به 188 نفر خبر دادند.

به گزارش خبرداغ ، به نوشته وبگاه «داچ نیوز» برخی کارکنان دو بیمارستان در «روتردام» و «آمستردام» نیز بین مبتلایان جدید کرونا قرار دارند. تقریبا نیمی از مبتلا شدگان به کرونا در هلند در استان «نورد برابانت» ساکنند و از آن‌ها خواسته شده برای عدم شیوع این بیماری از حضور در مکان‌ها و معابر عمومی خودداری کنند. از 118 شهروند هلندی مبتلا به کرونا، 112 نفر از شمال ایتالیا بازکشته بودند.

ایتالیا به کانون شیوع کرونا در اروپا مبدل شده است. یک مقام ایتالیایی روز شنبه از مرگ ۳۶ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد که با مرگ این افراد، تعداد قربانیان تلفات ویروس کرونا در ایتالیا به ۲۳۳ نفر رسیدند.

به گزارش داچ نیوز، وزارت بهداشت هلند با صدور توصیه‌های بهداشتی به همه ساکنان این کشور مقابله با کرونا را یک وظیفه ملی و همگانی اعلام کرده است.

«مارک روت» وزیر بهداشت هلند در یک نشست مطبوعاتی در این زمینه گفت: «هلند کشوری نیست که از کرونا وحشت کند. ما مردمی واقع‌گرا هستیم و شما می‌توانید شاهد مقابله با این ویروس باشید.»

هلند کشوری در شمال غربی اروپا با جمعیت حدود 18 میلیون نفر است.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: