کد خبر: ۹۴۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۸
سردار رادان درمورد احتمال اشتباه فناوری پلیس در تشخیص «کشف حجاب»:
سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در خصوص احتمال اشتباه فناوری پلیس در تشخیص «کشف حجاب» گفت: ما بار اول تذکر می دهیم و در آن تذکر با همان سر پیامک میخواهیم که اگر اشتباهی صورت گرفته اعلام کند. در مرحله اول حرف او را می پذیریم.

باگر بار دوم اتفاق بیفتد، نشان می دهد که اشتباه صورت نگرفته / بار اول، اگر فرد گفت اشتباه بوده، می پذیریم چون به مردم اعتماد داریم اما برای یک مرحلهه گزارش خبرداغ ، سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در خصوص احتمال اشتباه فناوری پلیس در تشخیص «کشف حجاب» گفت: ما بار اول تذکر می دهیم و در آن تذکر با همان سر پیامک میخواهیم که اگر اشتباهی صورت گرفته اعلام کند. در مرحله اول حرف او را می پذیریم.

وی افزود : اگر بار دوم اتفاق بیفتد، نشان می دهد که اشتباه صورت نگرفته است.

سردار رادان در ادامه گفت: با اینکه از فن آوری و هوشمندی استفاده می کنیم، مدارکمان قطعیت خواهد داشت. در بار اول اگر فرد گفت اشتباه بوده، می پذیریم چون به مردم اعتماد داریم اما برای یک مرحله.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: