کد خبر: ۹۴۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۳۳۰
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بر این باور هستیم که بانوان ایران اسلامی بانوان عفیفی هستند و به سلامت جامعه توجه دارند و مسئله حجاب یک موضوع اجتماعی است و همه سرریز‌های اجتماعی به نوعی پیوند انتطامی پیدا می‌کند و همکاران بنده از شنبه آینده ۲۶ فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی و خودرو و اماکن و با اعلام خبر قبلی در این ۳ حوزه ورود خواهند کرد.

از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند به محاکم قضایی معرفی می‌شوند / پلیس از ۲۶ فروردین در هر سه حوزه ورود خواهد کردفرمانده کل انتظامی کشور گفت: یکی از مولفه‌های سلامت جامعه حفظ حجاب در خور جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ سردار رادان افزود: بر اساس مطالبات هموطنان و طبق قولی که به مردم دادم موضوع سرقت، معتادین متجاهر، قاچاق کالا که جزو اولویت‌های ۲ ماهه پایان سال گذشته بود و امسال هم رسیدگی به این موضوعات ادامه خواهد داشت، هم اکنون یکی دیگر از دغدغه‌های متدینین و آحاد جامعه و ابلاغ‌هایی که توسط قوه قضاییه و دولت پیگیری‌هایی که صورت میگرفت، موضوع کشف حجاب است و یکی از مولفه‌های سلامت جامعه حفظ حجاب در خور جامعه اسلامی است.

به نوشته صداوسیما، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بر این باور هستیم که بانوان ایران اسلامی بانوان عفیفی هستند و به سلامت جامعه توجه دارند و مسئله حجاب یک موضوع اجتماعی است و همه سرریز‌های اجتماعی به نوعی پیوند انتطامی پیدا می‌کند و همکاران بنده از شنبه آینده ۲۶ فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی و خودرو و اماکن و با اعلام خبر قبلی در این ۳ حوزه ورود خواهند کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی ، خودرو و یا در اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند.

سردار رادان گفت: با اینکه از فن آوری هوشمند در ثبت تخلفات استفاده می کنیم، اما در مرحله اول امکان بررسی و قبول اعتراض افراد وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ذوالفقار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
این گوی واین میدان!!!
#اقتدار قانون
#صلابت فراجا
#احکام بازدارنده قوه قضائیه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: