کد خبر: ۹۴۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۶
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام قبلی مبنی بر افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی، افزایش قمیت خودرو‌های داخلی چقدر بوده است، افزود: افزایش بین ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو‌ها که قبلا اعلام شده بود، عدد اشتباهی بود، زیرا بعضی از خودرو‌ها کمتر از ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. وی اظهار داشت: البته تعداد بسیار محدودی از خودرو‌ها نیز افزایش قیمتی بیش از ۷۰ درصد داشته‌اند.

شورای رقابت افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت کارخانه ای خودرو را تکذیب کرد: قیمت بعضی، بیش از ۷۰ درصد زیاد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام قبلی مبنی بر افزایش 30 تا 70 درصدی، افزایش قمیت خودروهای داخلی چقدر بوده است، افزود: افزایش بین 30 تا 70 درصدی قیمت خودروها که قبلا اعلام شده بود، عدد اشتباهی بود، زیرا بعضی از خودروها کمتر از 30 درصد افزایش قیمت داشته‌اند و تعدادی از خودروها نیز افزایش قیمت بسیار اندکی داشتند.

وی اظهار داشت: البته تعداد بسیار محدودی از خودروها نیز افزایش قیمتی بیش از 70 درصد داشته‌اند.

دادجوی توکلی اظهار داشت: قیمت انواع خودروهای تولیدی غیرمونتاژی که امروز در شورای رقابت تعیین شد، به صورت محرمانه به متولی (وزارت صمت) برای ابلاغ اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: