کد خبر: ۹۴۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۵۶
رئیس‌جمهور سابق آمریکا با ادعای اینکه در صورت حضورش در قدرت، رئیس‌جمهور روسیه حمله خود به اوکراین را آغاز نمی‌کرد، تاکید کرد با این حال، روسیه سرانجام تمام اوکراین را تصرف خواهد گرفت.

ترامپ: پوتین در نهایت تمام اوکراین را خواهد گرفت / اگر من رئیس جمهور بودم او به کی‌یف حمله نمی‌کرد؛ می‌دانست که نباید با من بازی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس‌جمهور سابق آمریکا با ادعای اینکه در صورت حضورش در قدرت، رئیس‌جمهور روسیه حمله خود به اوکراین را آغاز نمی‌کرد، تاکید کرد با این حال، روسیه سرانجام تمام اوکراین را تصرف خواهد گرفت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، زیرا (نیروهای روسیه) وارد اوکراین نمی شدند.

ترامپ پیش از این گفته بود زمانی که وی رئیس جمهور آمریکا بود پوتین دریافته بود که انجام عملیات ویژه در اوکراین غیرممکن است.

به گفته ترامپ، او و رئیس جمهور روسیه بخوبی با هم کنار آمدند.

ترامپ خاطرنشان کرد که پوتین تصمیم گرفته است در زمان ریاست جمهوری جو بایدن، عملیات ویژه خود در اوکراین را آغاز کند.

ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی براینکه چگونه به توانایی خود برای توقف درگیری اوکراین اعتماد دارد، گفت که پوتین می‌دانست «نباید با من بازی کند.»

بیش از یک سال قبل، روسیه در واکنش به گسترش ناتو در مرز غربی خود، حمله نظامی به اوکراین را آغاز کرد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: